Övrigt

Positiva tråden

2018-11-13 07:18 #0 av: [NeferNefer]

Jag såg en "Positiva tråden" på Livskvalitet och blev så inspirerad att sprida de goda vibbarna vidare!

Idag är jag så glad för att en underbar person har berättat för mig att hen har beställt den rosa chokladen jag skrev om här igår till mig KärÄr inte det jättesnällt?

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-11-15 11:15 #1 av: [NeferNefer]

Idag är jag jätteglad över ett oväntat möte, jag träffade en gammal god vän som jag inte har sett på evigheter när jag var ute och promenerade! Sol

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-11-15 14:15 #2 av: Magi-cat

Underbart, Nefer! Blomma

Jag är glad åt att Krille inte bildar regering.

Och så är jag förväntansfull inför ett kulturevenemang i kväll. 

Hjärta "No nation can be free if it oppresses other nations" (F. Engels)

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2018-11-15 14:25 #3 av: [NeferNefer]

Jag är också glad åt ickeregeringsnyheten PustarKanske framför allt lättad.

Anmäl
2018-11-16 12:48 #4 av: Magi-cat

Roligt att positiva trådar sprids! BlommaSol

Och fint att solen skiner! Sol

Anmäl
2018-11-16 14:09 #5 av: [NeferNefer]

Ja, det är sååå vackert väder där ute, och fåglarna sjunger så fint Glad

Anmäl
2018-11-20 07:58 #6 av: [NeferNefer]

God morgon! Idag är jag glad för att jag har ett eget hem, mat att äta, kläder som håller mig varm och massor med underbara människor som älskar mig. Livet är gott Hjärta

Den rosa chokladen har förresten kommit nu. Jag har inte smakat på den! Jag tänkte inte öppna den alls, men funderar på om vi kanske ska njuta av den till kaffet på julafton. Det vore fint Kär

Anmäl
2018-11-20 14:56 #7 av: MonicaLagerquist

Alla fyra kattungarna gick igenom besiktningen utan anmärkning.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-11-20 22:03 #8 av: DesK

Vi har haft en trevlig och mysig kvinnokväll här i vår festlokal Glad Det är alltid lika trevligt när våra fina nyanlända bjuder till fest Glad

Désirée

Anmäl
2018-11-20 22:06 #9 av: Magi-cat

#8 Så roligt att höra och verkligen positivt! Hjärta

Anmäl
2018-11-20 22:29 #10 av: DesK

Ja, det händer mycket positivt här i byn Glad På lördag ska jag bjuda en syrisk familj på middag. Hela den familjen är helt underbara och de har upphöjt mig till att ingå i deras familj GladKär

Désirée

Anmäl
2018-11-21 06:37 #11 av: [NeferNefer]

Underbart, DesK HjärtaGlad

Anmäl
2018-11-21 17:27 #12 av: wildfire

Fint, jättefint Desk Hjärta

Anmäl
2018-11-21 18:44 #13 av: DesK

Mina vänner frågade om jag kan komma och plugga lite svenska med dem, så jag är där nu och har precis ätit god syrisk mat Glad

Désirée

Anmäl
2018-11-21 18:52 #14 av: [NeferNefer]

Mums! Lipar

Anmäl
2018-11-21 20:01 #15 av: Magi-cat

Ser underbart ut! Lipar

Anmäl
2018-11-21 20:23 #16 av: DesK

Det var mycket gott och trevligt, när jag skulle gå fick jag hjälp med att klä på mig Skrattar

Désirée

Anmäl
2018-11-21 20:25 #17 av: Magi-cat

Så fin! Kär

Anmäl
2018-11-21 20:55 #18 av: [NeferNefer]

Sött Kär

Anmäl
2018-11-22 11:07 #19 av: [NeferNefer]

God förmiddag. Annie Lööfs regeringsförslag har blockats av S och M. Trist. Men något positivt ska jag väl ändå hitta idag. Som vanligt är jag tacksam över att jag har tak över huvudet, mat för dagen och massor med underbara människor som älskar mig! Jag är också tacksam över att jag lever i ett tryggt och demokratiskt land. Hjärta

Anmäl
2018-11-23 20:16 #20 av: DesK

Igår blev jag bjuden till Nordpolen SkrattarKär

Désirée

Anmäl
2018-11-23 20:32 #21 av: Magi-cat

Mysigt! Kär

Anmäl
2018-11-24 05:16 #22 av: wildfire

Gött Cool attan nu blev jag sugen på räkor Lipar

Anmäl
2018-11-24 09:07 #23 av: MonicaLagerquist

#22 Här är en till som blev sugen på en räkmacka.Dreglar

Anmäl
2018-11-24 09:11 #24 av: Tant Grön

Är så glad för att det är lördag idag. Glad

Anmäl
2018-11-24 09:13 #25 av: [NeferNefer]

Jag är glad för att det har snöat. Det är så fint och vintrigt ute nu Hjärta

Anmäl
2018-11-24 10:59 #26 av: wildfire

Här har vi en liten glädjespridare Skrattar Dalmål och allt,helt underbar Käroch den gojan gör en glad Skrattar

Anmäl
2018-11-25 09:03 #27 av: MonicaLagerquist

Är så glad att alla katterna nu fungerar ihop.Igår tvättade till och med Dessie kattungana.

Anmäl
2018-11-25 09:17 #28 av: DesK

Idag är jag glad för att jag har fått igång min gamla surdeg, är inne på andra baket med den nu Glad Eftersom solen lyser blir det en fotopromenad, efter att brödet är färdigt Glad

Désirée

Anmäl
2018-11-25 09:26 #29 av: [NeferNefer]

Det är så vackert där ute med snön som lyser så fint Kär

Anmäl
2018-11-26 13:25 #30 av: wildfire

Nu känner jag mig glad och nöjd,har ekiperat mig lite och oj så mycket fint dom har på Näva Tummen upp

Handlade dom här och det blev sex varor vilket betyder gå med dubbelt så mycket av det gamla till välgörande ändamål så får det lite balans.

Känner en sån tacksamhet och glädje att ta tillbaka mig och min stil och att få ge bort den stil som inte alls var jag till nån som behöver och känner den är rätt för sig det är glädje som både jag och nån annan får ta del av Hjärta

Anmäl
2018-11-26 15:19 #31 av: [NeferNefer]

Vilka fina plagg Kär

Anmäl
2018-11-26 15:31 #32 av: wildfire

Jag känner att dom där kommer jag mysa i mycket,dom har så mycket fint på Näva Cool

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.