Annons:
Etikettövrigt
Läst 198 ggr
Magi-cat
4/2/20, 8:41 AM

Gladstone library i Wales

Gladstones bibliotek i Flintshire, Wales är ett av Storbritanninens finaste bibliotek och Wales´viktigaste forskningsbibliotek!

Det är en lugn plats som gjord för att både skriva och läsa och man kan t.o.m. med sova över där i trevliga små rum!
Det låter väl som rena drömmen att sova i den miljön?

https://www.gladstoneslibrary.org/

Underbara bilder:

https://barabrittiskt.wordpress.com/2020/03/03/gladstones-library/

Men - vi får helt enkelt ge oss till tåls om vi funderar på ett besök.

Det är nu stängt, pga corona …

"UPDATE FOR OUR VISITORS AND FRIENDS

It is with great sadness that we have had to close Gladstone’s Library and cancel our events, residencies and courses until the end of June. We very much look forward to happier times and to your visits in the future. During this period of closure, we are working on ways to keep our Gladstone’s Library community together through our online presence so please look out for updates and content from us over the coming months.

We are a not-for profit, charitable organisation and our Library is free for everyone to use. We receive no external funding and we run on a fully self-sustaining business model, which means that any lengthy closure poses a threat to Gladstone’s Library. Our financial resources are small as our business model has always tried to keep our prices low and affordable so that Gladstone’s is accessible to all regardless of background. This leaves us exposed at times like this.

Arts and cultural institutions like libraries, museums and theatres are so important. They give dignity, a voice and a way to express what people feel at times of crisis and we want to protect Gladstone’s so we can keep providing a haven for those who want to use our space to create, to write and to study as so many have over the years."


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Loris M
4/2/20, 9:07 AM
#1

Vilken plats! 😍

Där skulle jag vilja sova över. Med bilder från den andra artikeln/länken påminner biblioteket så mycket om Harry Potters Hogwarts.🙂

Magi-cat
4/2/20, 9:11 AM
#2

#1 Ja, visst påminner det? 😍

Undrar om de inte hade lite inspiration där? 😎

Tänk vilka platser det finns! (Att besöka digitalt …)🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Lona
4/2/20, 9:44 AM
#3

Jag hade nog bosatt mig där! 👍


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Magi-cat
4/2/20, 12:04 PM
#4

#3 Det är frestande. 😎😃


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: