Annons:
Etikettkulturevenemang
Läst 560 ggr
Eda
2019-04-11 10:55

Mary Quants 60-talsmode på Victoria & Albert

MARY QUANTS 60-talsmode visas nu på Londonmuseet Victoria & Albert. Utställningen visas t o m 16/2 2020

Länk till Introducing Mary Quant: https://www.vam.ac.uk/articles/introducing-mary-quant

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Magi-cat
2019-04-11 11:26
#1

Skulle vara väldigt roligt att se! 😎


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Eda
2019-04-11 12:00
#2

Ja, det tycker jag också! Jag skall till Skottland i höst kanske jag hinner stanna i London på vägen.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Magi-cat
2019-04-11 12:04
#3

👍


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tant Grön
2019-04-13 10:53
#4

Det finns en väldigt intressant utställning som pågår just nu på Borås Textilmuseum. Balenciaga Master of Couture. Den håller på till 21 april.
http://textilmuseet.se/utstallningararkiv/balenciagamasterofcouture.5.73348bf8163b3f278c6a9e6a.html

Eda
2019-04-13 12:52
#5

Har man inte möjlighet att åka till Borås så finns en videofilm från utställningen,
om man går in på länken här ovanför!

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: