Annons:
Etikettövrigt
Läst 434 ggr
Eda
2019-02-27 13:56

Folkhögskolekurser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Det ena fotot är från kursen ”Smaka på Gotland” som var så trevlig att vi faktiskt deltog i den två gånger! Det andra fotot är från Stensunds folkhögskola.

Nu är det hög tid att söka till Folkhögskolornas sommarkurser, de finns på nätet, men det är lättare att hitta kurs i katalogen som gratis kan beställas på tel. 08-796 00 50 eller info@folkhogskola.nu 

Webbadress: https://www.folkhogskola.nu/kurstyper/sommarkurser-och-korta-kurser-pa-folkhogskola/?hidetypefilter=True&type=deltid&gclid=Cj0KCQiAh9njBRCYARIsALJhQkEB1OiS8p66le8RIaI7GpvGEQFpjzC--zJAOxdhbnc5gUnPwurmtqcaAsaVEALw_wcB

Min man och jag har väl gått tillsammans på åtminstone 30 kurser, alltifrån datakurser, foto, måla, bokbinderi, klätt om möbler och kulturkurser. På de senare har vi inte tillverkat något utan i stället mest tittat på intressanta platser m.m. 

De allra flesta kurserna har varit mycket bra med trevliga lärare. Boendet är olika, ibland med toa och dusch i korridor och ibland på rummet. 

I år har vi anmält oss till en vandringskurs samt en med Sociala medier och vi funderar lite på ytterligare en kurs som heter Upplev Norrbotten.

(Kurser finns också som vänder sig till personer med  funktionsnedsättning).

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Upp till toppen
Annons: