Annons:
Etikettövrigt
Läst 258 ggr
[NeferNefer]
11/19/18, 7:37 AM

God måndag

God morgon, denna vackra måndag! Vad har ni för planer inför den kommande veckan?

Jag har inget speciellt på agendan, tänkte kanske försöka sätta fart på min konstnärliga ådra. Det var ett tag sen jag målade nu.

Annons:
Magi-cat
11/19/18, 7:43 AM
#1

God måndag! Har inte vaknat riktigt än. ⏰ 😃

Att ta fram den konstnärliga ådran låter förträffligt, Nefer! 👍 Uppmuntras varmt. ❤️

Igår var jag och såg filmen om Stieg Larsson, eller snarare fascismens och nynazismens framväxt. Mycket tänkvärt. Vi var inte många i publiken, men alla var väldigt tagna efteråt och många sade att "den borde visas i skolorna" eller "den här skulle alla se".

Jag kommer nog att tänka på filmen och det den förmedlade en hel del under dagen…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
11/19/18, 7:45 AM
#2

Måla låter kul, det skulle jag ju gjort på kurs 2 ggr nu i höst men det blev inställt, för få anmälningar!😕
Blev så fruktansvärt besviken men hoppas att det blir några ggr nu i vår i alla fall. Det kanske blir fler anmälningar när vårljuset tittat fram!☀️

För dagen står det handling på schemat för hela slanten! Jag är så sugen på nougat, så jag funderar på att köpa en burk nöt kräm, det brukar hålla mig tyst i några dagar!🤐😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Magi-cat
11/19/18, 7:48 AM
#3

Nougat låter inte så dumt, Tarotstollan! 🙂

Tråkigt att målarkursen blev inställd! 😕 Så besviken man blir när man sett fram emot det! Men försök igen! 👍


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
11/19/18, 7:56 AM
#4

Jo då, jag kollar varje vecka om de lagt upp nya kurstillfällen men tror inte det blir förrän tidigast i mitten av december.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Magi-cat
11/19/18, 7:59 AM
#5

Lycka till! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Magi-cat
11/19/18, 8:02 AM
#6

Nu snöar det!!! 😮


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
[NeferNefer]
11/19/18, 8:02 AM
#7

Åh, då kanske det kommer hit med 😃

Upp till toppen
Annons: