Annons:
Etikettkulturtant
Läst 237 ggr
Magi-cat
11/15/18, 8:06 AM

Allas vår Astrid 111 år


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
MonicaLagerquist
11/15/18, 8:08 AM
#1

❤️En riktigt trevlig och duktig tant.

Stolt ägare till fem La permer

[NeferNefer]
11/15/18, 8:08 AM
#2

Underbara Astrid 🎂❤️🌺🎈

Lussan20
11/15/18, 8:22 AM
#3

Minns hennes kamp för hönsen! Hon står för en ganska lugn period i Bullerby anda. Men man får inte säga- den gamla goda tiden. Men det tycker jag i mångt och mycket ändå! Mvh/WL🌺

Magi-cat
11/15/18, 9:13 AM
#4

Astrid har betytt oändligt mycket och var en som gjorde skillnad, för litteraturen, för hönsen, för barnen, för världen. En sällsynt diamant.✨


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Magi-cat
11/15/18, 3:13 PM
#5

Citat från Astrid: ❤️

""Det står väl inte i Mose lag att det är förbjudet för gamla kärringar att klättra i träd?""


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[NeferNefer]
11/15/18, 3:33 PM
#6

😂

Annons:
wildfire
11/15/18, 5:05 PM
#7

Kärlekens kvinna vår Astrid❤️ , tänk så många hjärtan hon berört och gör än idag. Jag är lite av en nörd för jag har köpt in hennes serier och kan inte få nog av att se dom för det är en tid jag själv önskar att jag levde i.

Jag ser inte på tv och har inga kanaler  men jag bara älskar att se gamla serier så som Astrids Lindgrens, det var bara igår som jag satt med Madicken och gud vilken tid helt utan all den här tekniken vi har i dag och  jag blir så lyrisk varje gång jag ser gamla serier och jag vill bara hoppa in i den tiden och frigöra mig från allt vad teknik heter och jag har lyckats till viss del,har inget eget nät men fuskar lite med en väns 😊

Astrid tänk om du fanns med oss idag vilken enorm skillnad ditt sätt att se på saker skulle göra. En fantastisk människa som omöjligt gått någon förbi för du finns i alla hjärtan oavsett tid så ser alla barn och vuxna på dina serier och dom läser dina böcker än idag  🌺❤️🌺

Upp till toppen
Annons: