Off Topic

God morgon

2018-10-02 08:28 #0 av: NeferNefer

God morgon, alla kulturtanter! Idag ska jag ut och köpa presenter till några små barn som snart fyller år. Det ska bli så roligt Kär

Vad gör ni för spännande idag? Blomma

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-10-02 08:37 #1 av: DesK

God morgon! Glad

Här blir det strax en tur till simhallen, sedan ska jag ta hand om lite växter, plantera om några  och ta in några och sätta igång mitt lilla inneväxthus Glad

Désirée

Anmäl
2018-10-02 08:39 #2 av: NeferNefer

Vad mysigt det låter! Jag älskar att pyssla med växter Kär

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-10-02 08:44 #3 av: DesK

Ja det är det, jag har varit slarvig ett tag nu, så måste skärpa mig. Så här såg mitt lilla växthus ut i vintras.

Désirée

Anmäl
2018-10-02 08:46 #4 av: NeferNefer

Åh, så fint! Har du kryddor där?

Anmäl
2018-10-02 09:11 #5 av: Magi-cat

Godmorgon! Så mysigt, DesK! Kär

Anmäl
2018-10-02 09:25 #6 av: DesK

Jag hade kryddor, bladgrönt och diverse skott där. Det blir nog samma iår Glad Kom gärna med tips och förslag Glad

Désirée

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.