Off Topic

God söndag

2018-09-30 09:10 #0 av: [NeferNefer]

God morgon, alla kulturtanter! Vi får se hur vädret utvecklar sig, men tanken just nu är att jag ska ta en långpromenad lite senare. Vad har ni för söndagsplaner?

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-09-30 09:18 #1 av: Magi-cat

Godmorgon! Kulturtant är pigg och vaken och ser fram emot vad den nytvättade dagen har i beredskap! RegnarSol

Långpromenad låter som en ypperlig idé!

Hjärta "No nation can be free if it oppresses other nations" (F. Engels)

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2018-09-30 09:30 #2 av: Loris M

Härligt med promenad! 

Här är det en blåsig dag så vi får se vad dagen har att erbjuda. Mys hemma är inte fel heller en söndag. Glad

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2018-09-30 09:33 #3 av: [NeferNefer]

Lite hemmamys är perfekt för en avkopplande söndag Hjärta

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-09-30 09:39 #4 av: Loris M

Och på tal om mys... jag såg på Lidl en fleecefilt med strumpor som jag ångrar att jag inte köpte. Men jag var så rädd att fastna där i filten och aldrig vilja gå en promenad eller vilja gå ut öht. Skrattar Har inte sett det tidigare men det är alltså som långa strumpor som sitter ihop med filten. 

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2018-09-30 09:40 #5 av: Magi-cat

Gapskrattar

Hjärta "No nation can be free if it oppresses other nations" (F. Engels)

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2018-09-30 09:54 #6 av: [NeferNefer]

Skrattar

Anmäl