Teater; film

Ur vägen för actiontanterna!

2017-05-11 21:41 #0 av: NeferNefer

Jag kan inte annat än hålla med!! Nu får de där actiongubbarna faktiskt lämna plats åt de underbara actiontanterna! KärJag har för övrigt inte sett Harold & Maude, men nu inser jag att jag måste se den.

http://www.etc.se/kronika/ur-vagen-russingubbar-ge-plats-de-forbannade-action-tanterna

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-05-11 21:42 #1 av: NeferNefer

Min känsla är att okej då, självklart ska vi kulturtanter rädda världen (ingen annan verkar ju vilja göra det), men inget säger att vi inte kan ha kul samtidigt! Cool

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-05-11 21:49 #2 av: Magi-cat

#1 "men inget säger att vi inte kan ha kul samtidigt! Cool"

Precis! SkrattarTummen upp

Hjärta Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade Fenomen ifokus.

Anmäl
2017-05-11 21:58 #3 av: NeferNefer

Skrattar

Anmäl
2017-05-12 08:00 #4 av: Magi-cat

Läste krönikan. Kul! Fast vi kulturtanter ska förstås ägna krafterna åt vettigare saker än ånga omkring på motorcykel i öknen och det där...

Det finns mycket att välja på för färgstarka kvinnor...garnbombning och så...Tummen upp

Hjärta Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade Fenomen ifokus.

Anmäl
2017-05-12 15:21 #5 av: NeferNefer

Såvida vi inte tycker det är kul att ånga omkring i öknar på motorcykel, förstås ... Just det kanske inte är min grej, iofs.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.