Kläder; textil; naturmaterial

Ethiopian Design

2017-02-10 22:17 #0 av: Loris M

Ville tipsa om otroligt vackra sjalar. KärVet att det finns en och annan här inne (inklusive mig själv) som är förtjusta i sjalar. Dessa är handvävda av etiopiska hantverkare och finns oftast i bara några få exemplar. 

Har beställt två och fått hem dem och är jättenöjd. Så fina! Kär Och god kvalitet. 

http://ethiopiandesign.se/

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2017-02-11 08:04 #1 av: Magi-cat

Wow! Så underbart vackra! Kär 

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl
2017-02-11 11:10 #2 av: [NeferNefer]

Men himlar vad fina!!! KärOkej, nu får jag göra en lista ...

1) välja och beställa

2) rensa lite bland mina sjalar så jag får plats

3) lära mig bära sjalar ...

Den svarta "Deborah" vill jag ha!! Blålila "Menge" var urfin! Alla var urfina, jag måste bara hitta de som jag tycker är urfinast ... GalenInte lätt!

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-02-11 11:14 #3 av: Loris M

Nej, det var inte lätt att välja. Jag höll på ett tag och när de slutligen kom till mig insåg jag att jag (som vanligt) valde de "säkra" och inte iögonfallande färger. LooserInget fel på dem men jag önskar att jag var mer modig när det gäller färger och att jag inte var så försiktig. Men nästa gång så.... 

Anmäl
2017-02-11 11:16 #4 av: [NeferNefer]

Tummen uppNästa gång ska du köpa plagg som får dig att stråla som den Drottning/Kulturtant du är!! BlommaBallong

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-02-11 11:19 #5 av: Loris M

SkrattarKärFörlägen

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.