Kläder; textil; naturmaterial

Jordnära kläder

2016-10-07 08:26 #0 av: NeferNefer

Bästa kläderna!!! Kär

http://www.jordnara.com/sv/

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2016-10-07 08:28 #1 av: Magi-cat

Underbart!!! Kär Och absolut rätt för såväl kulturtanter som alla andra som vill ha jordnära kläder!

Tack för länken, Nefer! 

Hjärta "It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life". (Cpt Picard)

Anmäl
2016-10-07 16:42 #2 av: NeferNefer

Nu vill jag bara hitta lite batikkläder också! CoolDet ska väl inte vara helt omöjligt.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2016-10-08 08:35 #3 av: Torahzen

Jättefina!

♥♥♥ Livet är nu - lev det väl! ♥♥♥
Tora, Sajtvärd på Feng Shui

Anmäl
2016-10-08 08:39 #4 av: Magi-cat

Jag måste erkänna att jag inte har några batikkläder. Tystad

Hjärta "It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life". (Cpt Picard)

Anmäl
2016-10-08 08:42 #5 av: Loris M

Inte jag heller. 

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2016-10-08 08:42 #6 av: Torahzen

Inte jag heller. Möjligen någon mönstrad sjal som kan typ se ut som batik.

♥♥♥ Livet är nu - lev det väl! ♥♥♥
Tora, Sajtvärd på Feng Shui

Anmäl
2016-10-08 15:30 #7 av: NeferNefer

Inte jag heller. Men bara för sakens skull måste jag verkligen skaffa mig minst ett batikplagg att dra runt på stan i! Det finns en affär i Gamla stan i Stockholm, den heter Zapata och det känns troligast att jag kan hitta batikkläder där.

Anmäl
2017-05-14 11:32 #8 av: NeferNefer

Inga batikkläder än ... men jag vill fortfarande ha! Och långa svepande volangkjolar! 

Anmäl
2017-05-15 08:41 #9 av: Magi-cat

Här ska det nog också bli batik! För sakens skull! Tummen uppSkrattar

Anmäl
2017-05-15 08:45 #10 av: NeferNefer

SkrattarSkämtar

Anmäl
2017-05-22 07:04 #11 av: tk1971

Mm... skulle nog också kunna tänka mig nåt av de där plaggen. Om det nu inte vore för priserna.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.